Kā eleganti atjaunot leģendāru "Alfa Romeo" kabrioletu. Ātruma cilts
Motoru sports
8. jūlijs, 2021
Par raidījumuSkaistā, sarkanā
kabrioleta saimnieks Egils Simanovskis ir pazīstams "Alfa Romeo"
entuziasts. Viņš ar spēkratu restaurāciju nodarbojas astoņus gadus un savulaik
ieturējis apbrīnojamu tempu – viens atjaunots auto gada laikā. Aizraušanos ar
šo marku Egils sācis ar 1974. gada modeli, tomēr sapratis, ka īstais tomēr būs
pirmais "Alfa Romeo Spider" modelis. Iecerētais auto ticis meklēts
ilgi, līdz kolēģi no Lietuvas "Alfa Romeo" kluba palīdzējuši tikt pie
šī braucamā, kas tolaik bijis pavisam bēdīgā stāvoklī.
"Alfa Romeo
Spider" visvairāk pārdots Amerikas tirgū, kur savulaik bijis varens
pieprasījums pēc sportiskā un žiperīgā auto. Savu pienesumu devusi filma "The
Graduate" ar Dastinu Hofmanu, kur liela loma ir arī šādam kabrioletam.
Egila auto rūc labi – tas
ir jaudīgākais tā gada aparāts ar 1.75 kubatūru, 140 zirgspēkiem un svaru nedaudz
zem tonnas. Restaurācijas procesā saimnieks maksimāli turējies pie standarta,
vienīgā modernā lieta šajā mašīnā ir sešdesmito gadu radioaparāts. Pauls
Timrots atzīst, ka ir gar zemi, jo šis ir vispedantiskākais auto, kas
redzēts – salonā katra podziņa spīd un laistās, un skaistums turpinās arī zem
motora pārsega.
Pasaulē "Alfa Romeo
Spider" modeļu nav daudz, tāpēc cienījams rezultāts prasa ievērojamas
investīcijas, roku darbu un detaļas, kuru izmaksas ar katru gadu pieaug. Ar kādu
summu jārēķinās, lai šādu auto eleganti atjaunotu, noskaidrosim jaunajā
raidījuma sērijā.