DIENA PĒC: Agnese Strazda

Saglabāt
Dalīties

Raidījums

11. janvāris, 2021

Par raidījumu
“Vēstījumi bieži vien ir apslēpti datos. Jo vairāk vēstījumu vēlies radīt, jo vairāk dati būs jāpēta,” tā zina teikt Agnese Strazda, korporatīvās komunikācijas eksperte, kurai pateicoties daudzos uzņēmumos komunikācijas cilvēki nu sēž pie viena vadības galda ar menedžmentu.
Par to, kā veidot saturu no sausiem datiem, kā ieraudzīt stāstu garlaicīgi skaitļu plūsmā, kāda ir komunikācijas loma pārmaiņu vadībā, kā par tām komunicēt uzņēmumam, un kā uzņēmuma iekšienē, šajā DIENA PĒC epizodē.Intervija ir ierakstīta pirms valdības lēmuma par sejas masku valkāšanu telpās.
Sīkdatnes

Lai tīmekļvietne darbotos, tiek izmantotas obligāti nepieciešamās sīkdatnes. Papildus šajā vietnē var izmantot arī statistikas un mārketinga sīkdatnes. Vairāk par tīmekļa vietnē izmantotajām sīkdatnēm LMT sīkdatņu izmantošanas noteikumos un Privātuma politikā.

Detalizēta informācija